Accès à distance ? S'identifier sur le proxy UCLouvain
Same old, same old? Breaking the traditional teaching mold in the age of Covid-19
Primary tabs
- Open access
- 458.63 K
Document type | Contribution à ouvrage collectif (Book Chapter) – Chapitre |
---|---|
Access type | Accès libre |
Publication date | 2022 |
Language | Anglais |
Host document | Gallez, Françoise and Hermann, Manon (eds.) ; "Cognition and Contrast/Kognition und Kontrast" (ISBN : 978-2-8028-0260-0) |
Peer reviewed | yes |
Publisher | Presses de l'Université Saint-Louis Bruxelles |
Publication status | Publié |
Affiliations |
UCL
- SSH/ILC/PLIN - Pôle de recherche en linguistique Universiteit Antwerpen Katholieke Universiteit Leuven |
Links |
Bibliographic reference | Thewissen, Jennifer ; Temmerman, Tanja ; Vincent, Arnaud ; Gauthier, Justine. Same old, same old? Breaking the traditional teaching mold in the age of Covid-19. In: Gallez, Françoise and Hermann, Manon (eds.), Cognition and Contrast/Kognition und Kontrast, Presses de l'Université Saint-Louis Bruxelles 2022 |
---|---|
Permanent URL | http://hdl.handle.net/2078.1/265671 |