Accès à distance ? S'identifier sur le proxy UCLouvain
Alle leerlingen hebben het vrieskoud! Intensivering van adjectieven door Franstalige leerders van het Nederlands
Primary tabs
- Open access
- 294.58 K
Document type | Contribution à ouvrage collectif (Book Chapter) – Chapitre |
---|---|
Access type | Accès libre |
Publication date | 2015 |
Language | Néerlandais |
Host document | S. Lestrade, P. de Swart & L. Hogeweg ; "Addenda. Artikelen voor Ad Foolen"- p. 131-147 (ISBN : 9789090290904) |
Publisher | Radboud Universiteit Nijmegen (Nijmegen) |
Publication status | Publié |
Affiliations |
UCL
- SSH/ILC/PLIN - Pôle de recherche en linguistique UCL - SSH/ILC - Institut Langage et Communication |
Keywords | intensification ; Dutch ; second language acquisition |
Links |
Bibliographic reference | Hendrikx, Isa ; Van Goethem, Kristel. Alle leerlingen hebben het vrieskoud! Intensivering van adjectieven door Franstalige leerders van het Nederlands. In: S. Lestrade, P. de Swart & L. Hogeweg, Addenda. Artikelen voor Ad Foolen, Radboud Universiteit Nijmegen : Nijmegen 2015, p. 131-147 |
---|---|
Permanent URL | http://hdl.handle.net/2078.1/162170 |