Accès à distance ? S'identifier sur le proxy UCLouvain
Quantifying the development of phraseological competence in L2 English writing: An automated approach
Onglets principaux
- Open access
- 292.01 K
Type de document | Article de périodique (Journal article) |
---|---|
Type d'accès | Accès mixte |
Année de publication | 2014 |
Langue | Anglais |
Information sur le périodique | "Journal of Second Language Writing" - Vol. 26, p. 28-41 (2014) |
Peer reviewed | oui |
Editeur | Pergamon (Kidlington) |
issn | 1060-3743 |
e-issn | 1873-1422 |
Statut de la publication | Publié |
Affiliations |
UCL
- SSH/ILC/PLIN - Pôle de recherche en linguistique UCL - SSH/IPSY - Psychological Sciences Research Institute UCL - SSH/ILC - Institut Langage et Communication |
Mots-clés | Phraseology ; n-Gram ; Collocation ; Association measure ; L2 learner corpus ; Writing assessment |
Liens |
Référence bibliographique | Bestgen, Yves ; Granger, Sylviane. Quantifying the development of phraseological competence in L2 English writing: An automated approach. In: Journal of Second Language Writing, Vol. 26, p. 28-41 (2014) |
---|---|
Permalien | http://hdl.handle.net/2078.1/156397 |