Accès à distance ? S'identifier sur le proxy UCLouvain
Word-finding intervention for children with specific language impairment : a multiple single-case study
Onglets principaux
- Open access
- 111.65 K
Type de document | Article de périodique (Journal article) – Article de recherche |
---|---|
Type d'accès | Accès mixte |
Année de publication | 2012 |
Langue | Anglais |
Information sur le périodique | "Language, Speech and Hearing Services in Schools" - Vol. 43, no. 2, p. 222-234 (2012) |
Peer reviewed | oui |
issn | 0161-1461 |
e-issn | 1558-9129 |
Statut de la publication | Publié |
Affiliations |
University of Adelaide
- South Australia UCL - SSH/IPSY - Psychological Sciences Research Institute |
Liens |
Référence bibliographique | Bragard, Anne ; Schelstraete, Marie-Anne ; Snyers, Perrine ; James, Deborah, G, H. Word-finding intervention for children with specific language impairment : a multiple single-case study. In: Language, Speech and Hearing Services in Schools, Vol. 43, no. 2, p. 222-234 (2012) |
---|---|
Permalien | http://hdl.handle.net/2078.1/111483 |