Accès à distance ? S'identifier sur le proxy UCLouvain
Revisiting the foundations of constructivism: The ethical and theological groundwork of Piaget's early psychopedagogical thought
Primary tabs
Document type | Article de périodique (Journal article) – Article de recherche |
---|---|
Access type | Accès restreint |
Publication date | 2014 |
Language | Anglais |
Journal information | "Teoria de la Educacion : revista interuniversitaria" - Vol. 26, no. 2, p. 25-41 (2014) |
Peer reviewed | yes |
issn | 1130-3743 |
e-issn | 1138-9737 |
Publication status | Publié |
Affiliations |
UCL
- SSH/ISP/ALFA - Fonds d'archives de littérature, de philosophie et des arts (plate-forme technologique) UCL - SSH/RSCS - Institut de recherche Religions, spiritualités, cultures, sociétés |
Links |
Bibliographic reference | Formoshino, Maria ; Day, James ; Jesus, Paulo ; Sousa Reis, Carlos. Revisiting the foundations of constructivism: The ethical and theological groundwork of Piaget's early psychopedagogical thought. In: Teoria de la Educacion : revista interuniversitaria, Vol. 26, no. 2, p. 25-41 (2014) |
---|---|
Permanent URL | http://hdl.handle.net/2078.1/160362 |